❤snupp(e)❤ Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Idag testet jeg positivt (jubler stille for meg selv) og jeg er så redd for å miste igjen, var nemlig gravid for 4 uker siden, men mistet jo da.. Jeg har testet negativt etter dette, så jeg har kontrollert HCG nivået mitt, så er sikker på at dette er en ny graviditet.. Men jeg er jo da usikker på hvor langt jeg er på vei, jeg har kontakt med en gyn som jeg var hos etter SA. Men hvor tidlig kan man se om det er noe der?
TurboJenny87 Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Gratulerer:-) Hvor langt var du på vei når du mistet? Jeg testet positivt i dag (8dpo) og bare 6 uker etter MA i uke 11... Har ikke hatt mens i mellom så jeg er sjit nervør kan du si!!! Du kan jo få henvisning til UL av fastlegen, men tror kanskje det er litt ventetid da? hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time til privat UL om 2-3 uker:-)
❤snupp(e)❤ Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2011 Jeg var ca 7 uker da jeg mistet sist.. Og jeg har jo ikke peil på hvor langt jeg er på vei, symptomene er litt uvisse også syntes jeg, eneste som kan ligne symptomer på graviditet er; ofte toalettbesøk, sinna/lei-meg/glad og uren hud! Jeg har kontakt med gyn. jeg brukte ved SA, så han sa da at når jeg ble gravid igjen så kunne jeg bare ta kontakt med han, men da kan jeg jo vente et par uker, bare så jeg får vite hvor langt jeg er på vei!
TurboJenny87 Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Hvis du mistet for 4 uker siden er det vel stor sjans for at du er mellom 3-4 uker på vei? Kommer også bestille meg legetime fort som svint for å vite hvilken oppfølging jeg får:-\ Skumle greier dette her....
❤snupp(e)❤ Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2011 Ja, er nok det da... Jeg jobber i helsesektoren, men når det er noe med en selv, så glemmer man alt og blir veldig rådvill! Så jeg håper jeg får god oppfølgning denne gangen.. JA, det er super skummelt!! Masse lykke til, så håper jeg vi hopper over i 2.trimester sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå