Gå til innhold

til dere som hevder dere kan "se".

Anbefalte innlegg

Hvorfor var det ingen av dere som så Fredagens hendelser komme?

Eller er dere for opptatt med å finne småting som dibere har rotet bort og hvilke kjønn de kommer til å få på det neste barnet? Ærlig talt, om noen fortsatt hevder å være synske nå, ja, da blir jeg oppriktig lei meg. Og blir enda mer lei meg om folk fortsatt tror på de.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143423468-til-dere-som-hevder-dere-kan-se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig så tror jeg at alle de som påstår at de kan "se" driver med renspikka løgn og humbugg. Kan godt være de innbilder seg ting, men å se framtiden er umulig.

At man kan ha en viss forutanelse, intuisjon er en annen ting hvis det er noe i nære omgivelser og små tegn til at noe er i gjære. Men å se hendelser i forkant som er helt uventet er umulig.

Jeg mistet for noen år siden et nært og kjært familie medlem, det var ikke uventet, men vi hadde ingen indikasjoner direkte på når vedkommende skulle gå bort fra oss. Alikevel så hadde jeg en sterk følelse den siste gangen om at det var tid for farvel, to dager senere var vedkommende død. Men det er ikke å være synsk, men å se tegn på at noe skal skje med noen man kjenner.

Det er bare fordi av og til så stemmer eller klaffer det en tror man har forutsett at man tror dette går ann. Alle de ørten gangene en tar feil tenker man ikke over, men den dagen man tenker en ting og det så faktisk skjer, ja da er man plutselig synsk...

Å spå kjønn... 50% sjangs for riktig resultat, ikke så veldig vanskelig å ha rett i la oss si 50 % av gjetningnene. De som får rett svar tror det er synskhet...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...