Gå til innhold

Afrikanere er nærmere naturen enn oss

Anbefalte innlegg

En mann fra Uganda var på øya, og klatret opp i et tre. Hvorfor var det ingen nordmenn som gjemte seg i trærne?

http://www.dagbladet.no/2011/07/24/nyheter/utoya/terror/innenriks/anders_behring_breivik/17435489/

Jeg tror det er fordi afrikanere er nærmere naturen, de er mer vant med å klatre høyt opp i trær. En nordmann er kanskje ikke like dyktig til å velge seg ut det rette treet, og klatre høyt nok opp i det.

Siden uganderen hadde blitt skutt på før visste han også mer om hva som var riktig å gjøre.

Fortsetter under...

Seriøst HI? Minner meg om samme påstand som min mormor kommer med - "de fleste utlendinger er jo skitne, men de thaiene er ganske renslige av seg da". Huff og huff!

Selv om han fra Uganda klatra opp i et tre betyr det ikke at han og alle andre afrikanere er nærmere naturen!

Nja.. for meg er det innlysende at nordmenn som har vokst opp inngjerdet i barnehage og sittende ved datamaskinen, ikke er fysisk i stand til å klatre høyt nok. De er heller ikke i stand til å vurdere hvilket tre som egner seg best.

Fysioterapeuter sier jo det samme, de er bekymret for fysikken til norske barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...