Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to timer siden var det to streker på testen min! Tok to stykker!! Jeg er gravid! :) Har en jente på 1 år og 21 dager fra før. Hun skal bli storesøster! :) Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg selv nå... Har ikke sagt det til mannen enda. Han er på tur med en kompis. Skal jeg vente til bursdagen hans om en uke?? Eller ringe med en gang?? I går fikk jeg en melding av han der han sa at han var glad for at jeg var mammaen til jenten vår :) *SUKK* Nå skal vi ha en til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå koselig! GRATULERER :)

Jeg hadde ikke klart å ventet, jeg sto å ropte det ut på badet :) men det hadde jo vært super koselig hvis du hadde klart å vente da :)

Skrevet

Gratulere så mye snupien...sååå kjekt!! Tror ikke jeg hadde klart å holde meg en hel uke..men det hadde jo vært verdens beste bursdagsgave da:)

Skrevet

Tusen takk for det :)

Jeg klarte ikke vente. Ringte han for ca. en time siden :) Han trodde jeg tullet! Blir en spennende tid framover. Forrige gang tok jeg 5 tester! Tror jeg må ta i hvertfall en til om et par dager.. Bare for å sjekke ;) Håper formen holder seg like bra som i forrige graviditet! Tror egentlig ikke det har gått helt opp for meg enda. Er lettere sjokkert her jeg sitter... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...