Gå til innhold

Flagg på profilbildet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å være så fryktelig nasjonalistisk er det jo spesielt at han lager seg et engelsk navn og publiserer hele manifestet sitt på engelsk. Jeg skjønner jo hvorfor han gjør det, altså for å nå flere, men nasjonalistisk er det jo ikke akkurat...

Flagget sår for samhold for meg, for de gode verdiene i Norge med solidaritet og mangfold.

Annonse

Det må da være mulig å bruke flagget for å symbolisere at man står samlet som nasjon uten å være nasjonalistisk???

Skal vi slutte å bruke det norske flagget fordi noen gærninger bruker det som symbol for de sprø ideene sine? Skal vi virkelig la dem ta flagget vårt?

Virker som om enkelte er livredde for nasjonalisme. Vårt land, vårt demokrati og vår frihet har vært under angrep. Det er da for pokker ikke nasjonalistisk å stå sammen som nasjon etter noe sånt. Folk må ikke være så hysteriske.

Skl jeg være ærlig så er jeg drittlei hele den saken der allerede, takket være facebook idiotiet. Greit at mennesker bryr seg, men hvorfor i huleste ikke gå i minnegudstjenester osv i stedet for å spamme hele facebook .. Alle jeg har der inne skriver 5-6 forskjellige "kopier og sett på din profil" statuser om det hver dag. Jeg bryr meg og syns det er forferdelig, men gidder ikke å drive å sette ut en jævla norskt flagg på profilen av den grunn. Teit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...