Gå til innhold

hvor mange dager i gjenn 24,07.11'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hær er de bare 31 dager i gjenn til termin, gru gleder meg skikkelig etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle gode ting er tre

så nå håper jeg noe vil skje:)

Skrevet

31 dager igjen her også :) tiden flyr av sted og har fortsatt mye å gjøre før den lille kommer...

Skrevet

Tre dager på overtid og drittlei, for å være ærlig...:(

Skrevet

5 dager på overtid og drittlei her og!!

Skrevet

4 dager igjen idag og har sånn nedpress at jeg ikke kunne gå oppreist når jeg stod opp fra senga! Føltes virkelig som ho skulle dette ut mellom beina mine! Håper d er et tegn på at ho kommer straks! ;P

Skrevet

4 dager igjen jeg også og er lei nå!!!!!!!!!!!!! Vil ha snuppa i armene mine NÅ!!

Skrevet

76 dager igjen...føles som en evighet, men vet at tiden kommer til å fly. Holder på med oppussing av soverommet vårt, å har mye innkjøp igjen...har i tillegg ei lita snuppe på 4 år...så får ikke tid til å kjede meg ;p

Skrevet

Kun 1 dag igjen! Igangsettelse i morgen....iiik!

Skrevet

60 ;o)

Skrevet

Termin i dag! Ta-ta-ra-ta! Men skjer nok ikke en dritt akkurat i dag. Ingen signaler på noe som helst her.

Er/var forberedt på å gå over, så er ikke lei enda. Formen er heldigvis veldig fin.

Dessuten har de siste dagene med Oslo-bombingen og Utøya tatt bort fokuset min fra Knøttet helt, så fra idag av føler jeg at jeg må konsentrere meg om det som faktisk vedrører MEG i disse dager. Fødsel. Og noe stort og fint som skal skje. Og la tragedie være tragedie for en liten stund. Knøttet fortjener ikke å bli født av en deppa mamma...

Skrevet

5dagar og vakna opp utan baby på utsida i dag òg... Byrjar verta lei då eg vert så innmari stiv og støl og vond i bekkenet kvar bidige natt no, ubehagleg og vondt!

Pluss at magen struttar så fælt at det kjennest som om huden skal rivna og magen detta av..........

Skrevet

21 dager igjen! Fødeklar i mårra da, tror jeg?! :)

Skrevet

Hele 80 dager igjen i dag :-) Men har masse oppussing igjen pluss ferie før frøkna skal komme så tenker tida går ganske fort. Lykke til alle dere som er på overtid eller har termin rundt nå!

Gjest <308+11<3 Fødeklar !
Skrevet

4 dager igjen her. men regner med at jeg kommer til å gå noen dager over, så er ikke stressa enda :)

Skrevet

1 dag igjen, men var mere action for 2 uker siden enn det er nå :( Håper han kommer i natt allikevel. Passer best med barnevakt for bonusbarn osv også

Skrevet

7 dager til termin.. Men håper han kommer FØR!

Skrevet

3 dager til termin nå! Har ikke tenkt over hvor utrooolig nærme det er nå (selv om jeg i verste fall må et par uker på overtid) før jeg begynte å skrive på dette innlegget... deilig! :-)

Det er forsåvidt ingen indikasjoner på at fødselen er i gang her, men det har det ikke vært de andre to gangene heller. Riene har begynt helt plutselig, og så har det gått sin gang med regelmessige rier til barna har vært ute! Så jeg forventer igrunnen det samme igjen.. ;-)

Lykke til med ventetid/fødsel, damer! :-D

Skrevet

23 dager igjen, altså fullgåtte 37 uker!! Juhu, og to dager til jeg er fødeklar ;)

Skrevet

2 dager igjen til termin! Men etter min menstermin, er jeg en dag på overtid! Venter i spenning =)))

Skrevet

51 dager her:-)

Skrevet

61 lange dager, men har mye skal gjøres!

Skrevet

41 dager :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...