Venter prins i oktober <3 Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Nå er går jeg inn i min 31 uke av graviditeten.. Hurra!! Kun 10 uker igjen til termin! Tiden bare flyr altså, og snart har jeg min lille prins i armene <3 Fra tidlig lørdagsmorgen og helt til nå har gutten i magen min vært usedvanlig aktiv! Har kjent han stort sett hele tiden, og han har virkelig fått sagt ifra at han er der inne. Har aldri opplevd at han har vært SÅ aktiv før.. Enten så merker han at alt det som har skjedd i Oslo og Utøya har gått kjempemye innpå meg eller så er det noe annet!? Lurer litt på hvorfor han plutselig tar sånn av... Er det noen flere som har opplevd at babyen i magen plutselig har blitt veldig aktiv i magen, i forhold til hvordan h*n ellers har vært?? Eller kan det være at han bare har blitt større og sterkere, og at jeg kjenner han bedre kanskje?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Hei Min lillegutt har også vært kjempeaktiv di siste 2 ukene! Nester ubehagelig, og han spenner meg i blæra og i rompa (føles slik ut)...ikke noe særlig! Går på do konstant føler jeg! Har også 10 uker igjen, og har termin 2 okt....ganske likt vi da :-)
Mamma i lykkerus Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Hei! Jeg er 31+4 i dag, og har hele svangerskapet kjent mye bevegelse. Men nå tar han helt av. Jeg må opp og gå minimum 3 ganger iløpet av natten fordi han presser inn i korsryggen. Hver gang jeg våkner danser han rundt. Virker som om han er våken i flere timer av gangen nå enn tidligere. Han sover litt på formiddagen og er ellers våken nesten hele tiden. I tillegg sparker han HARDT!! Jeg har begynt å forberede meg på fødsel allerede nå, for det føles som det kan skje når som helst nå. Jeg er klar, og han virker klar. Så jeg pakker bagen i idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå