kua kalva,drektig igjen Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 eller bekkenet rettere sagt. er bare 16 uker, blir dette bare verre?
Ønskebaby08*12 Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Samme her! Er 14+4 i dag, og ryggen/korsryggen tar snart knekken på meg. Har så vondt fra korsryggen og nedover øverste delen av rompa. Så går det ut mot hoftene, og ned mot lårene. AUAUAU! Mistenker strekt at det er begynnende bekkenløsning, for kjenner igjen smerten. Hadde bekkenløsning forrige gang også, så da var jeg mer eller mindre sengeliggende fra uke 30-31, og måtte gå med krykker de få stegene jeg greide å ta. Da hadde jeg bekkenløsning foran også. Hadde håpet at plagene ikke kom før etter uke 20 denne gangen, men ser ikke helt sånn ut
Lykkelita<3 Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Jeg hadde også plager med bekkenet rundt uke 15-16, men det gikk over etter en stund. Legen mente det kunne være en "hormonell topp" som gjorde at det ble vondt. Er nå i uke 22, og kjenner på nytt litt smerter i bekkenet av og til. Håper det ikke blir værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå