Gå til innhold

Er det vanlig å ha døra lukket inn til barnerommene om natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10-åringen, 7-åringen og 4-åringen har døra åpen. 2-åringen har døra igjen når hun legger seg, men jeg ser inn til henne når jeg legger meg og da lar jeg den stå åpen resten av natta.

Ettåringen vår har døra igjen fra han legger seg til vi legger oss. Da setter vi den opp så vi skal høre han om han skulle våkne. Har babysitter på stua som vi bruker før vi legger oss.

Annonse

I forhold til brann så anbefaler de at man har dørene til barnerommene lukket...

Hos oss er dørene til ungenes rom lukket, mest fordi de har vendt seg til det fra starten av. Vi voksne har derimot soveromsdøren åpen.

To sover med døra igjen og to med døra på gløtt. De med døra igjen ville nok hatt den åpen, men da klager vi fire andre over lys siden de skal ha flombelysning om natta. Så en middelvei for alle er at de har døra igjen, og alt lyset på.

her har jenta på 1,5 døra på gløtt til vi legger oss, da lukker vi den nesten, en liten glippe på 2-3cm på hennes dør og 2-3cm åpning på vår.. da hører jeg henne om hun gråter, men hun hører ikke samboer når han har på alle alarmene sine før han skal på jobb tidlig :) fungerer utmerket for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...