Gå til innhold

Like før jeg kaster opp her altså..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, selv den "grunneste" av rosabloggerne har nok fått tårer i øyekroken når de har hørt på nyhetene det siste døgnet.

Men alle reagerer forskjellig, og livet må på en måte gå videre også.

Er for så vidt enig i at man skal vise respekt, og kanskje sende en kondolanse gjennom bloggen, men det er ikke nødvendig å stoppe helt opp.

Selv har jeg grått over historiene jeg har hørt, er en ufattelig tragedie dette. Jeg har tent lys for ofrene og deres familier, mammahjertet mitt vrenger seg bare jeg prøver tenke på hva disse familiene har gått gjennom siste døgnet.

Men likevel er jeg ikke enig i at vi skal stoppe Norge.

lutt å si folk hvordan de skal reagere på dette. Makan til drama queen du er ihvertfall. Det er forferdelig trist, det er en tragisk hendelse, men hele landet behøver ikke å bli oppslukt i dette drama for ingenting.

Dette handler om en haug traumatiserte ungdommer og bekjente - dette handler ikke om deg.

Har du nektet å spise idag eller ta oppvask pga av det som skjedde? Kanskje du har til og med nektet å mate ungene dine - kan ikke dem skjønne at du som en helt tilfeldig nordmann er i sorg??!

Media, internett og tv diskuterer denne saken til død. Til slutt kommer den ikke til å ha noe mening lenger pga alle repetisjon.

Gi dem som er involvert litt fred og la andre sorge (eller ikke) som dem selv vil!

ja.. en venninne på facebook hadde sine typiske "syte over problemer som tydelig vis bare hun har" gjennom hele gårsdagen og de fortsatte i dag på helt samme viset!

"endelig sover lillejenta, jeg MÅ stå her å koke smokker/flasker/vann mens jeg ser på nyhetene :) skulle pakket, men hva skal man pakke når man ikke vet hvor lenge man skal være borte?"

-som om ikke alle med flaske babyer MÅ koke utstyr?? å at pakkingen er et av de største problenene i verden denne dagen..

"jeg vil sove, men lille vil ikke sove annet en i armene! jeg får ikke gjort noe!!"

-uff, stakkar, det er nok deg det er mest synd i i dag.. NOT

å sist men ikke minst tidligere i dag:

"jeg er så skuffet, forstår ikke at noen kan gi sånn faen, FY FAEN!!"

-gjelder tydelig vis barnets far.. men hallooo??? hennes problemer er slikt alle har å stri med, hvor er fokuset på virkelige problemer, folk som virkelig trenger sympati og omtanke??

blir så sint på henne! og om du kjenner deg igjen så SLUTT Å SYT OM ALT som ikke er NOE, så får du sikekrt sympati når du virkelig trenger det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...