Gå til innhold

1.2 kg rokkering? noen som har prøvd d?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fulgt med på vektnedgang, men merker det jo på mage og lår! Mål heller med målebånd, så får du resultatene i cm, noe som er kjempegøy;) Jeg har brukt den for å stramme opp. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg så resultater sist =/ Men jeg er igang igjen nå, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar. Forrigegang ble jeg gul og blå rundt magen, men det har jeg ikke blitt denne gangen, og ikke gjør det særlig vondt denne gangen heller. Nå startet jeg på 5min om dagen. Var oppe i 20min om dagen når jeg ga meg.

Var forressten ikke meningen at jeg skulle være anonym :)

Ja, jeg merket det på lårene også:) Kommer sikkert litt ann på hvordan du rocker. Uansett om jeg går rundt, frem og tilbake, eller fra side til side så faller ikke ringen ned. Om du skjønner.... hehe

Annonse

På meg funka det som bare faen! Jeg holdt på i rundt 2 uker, hver kveld i 20 min og håndtaka var HELT borte, og mye av magen også! Måtte gi meg da jeg fant ut at jeg var gravid da, men skal begynne igjen 6 uker etter fødsel. Tenkte jeg skulle gå over til 1,7 kg for å få litt mer effekt :)

Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...