Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 17 uker på vei med nr 2 og sliter skikkelig med smerter i magen når jeg sjauer på jobb, føles nesten som kynnere, men det strekker og verker liksom.. murrer.. jobber i butikk så står og går hele dagen og det blir jo mye sjauing med esker osv, selv om jeg prøver å begrense meg.. mye klatring i stiger også på lager... sist gikk det bedre, men nå er jeg så usikker.. synes det er tidlig å sykmelde seg, selv om jeg tror legen vil anbefale det om jeg forteller hvordan det er.. itillegg er det jeg som er butikkesjef, så kan jo ikek akkurat sitte å se på de andre jobbeutenå gjøre noe selv heller.. har hatt fri i dag og kjenner jeg er helt utslitt.. orke rjo ingenting, vil bare sove igrunn.. hva hadde dere gjort? og er det flere som har det sånn ?? blir lange mnd om man skal ha det slik resten av tiden.. vil jo kose meg litt med graviditeten ogsåå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel kanskje greit å lytte litt til kroppen når man er gravid, ta noen uker fri kanskje? kan jo hende du blir mere i form senere..?

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du sier. Jeg er også 17 uker på vei med nr. 2, og er myyyye mer sliten enn med førstemann. Jeg hadde sist et veldig flott svangerskap, og har heller ikke denne gangen vært det spor kvalm. Sist var jeg trøtt de første 3 månedene, men denne gangen har ikke dette gått over enda. Jeg bruker all fritid på å samle energi til å gå på jobb. Jeg jobber skift på sykehus. Har jeg dagvakt klarer jeg ikke annet enn å ligge på sofaen etter jobb. Har jeg seinvakt må jeg levere jenta vår i barnehagen slik at jeg kan sove før jobb. Synes ikke dette er riktig prioritering for meg og familien min, men jeg slites også med at jeg synes det er tidlig å sykemelde meg. Vurderer littegrann å kanskje jobbe 80% eller noe. Jeg får også vondt i magen dersom jeg er i mye fysisk aktivitet. Vanskelig å vite hva en skal gjøre. Synes det er mye fokus på at graviditet ikke skal være en sykdom osv. Da er det lett å presse seg til å jobbe selv om en kanskje helst trenger litt fri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...