<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 2 dager igjen her og det virker ikke som han har tenkt å komme ut riktig enda...lei! Hvertfall når familie ringer å maser om jeg "kjenner noe" Blir så irritert..de skal jo få beskjed når han er ute! grr.. *litt hissig* Andre som har "mase-telefoner" ?
Juliaug Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 22 dager her! Begynner å bli lei kan man si, men samtidig har jeg en del igjen å ordne før babyen er i hus. F eks vaske trekk til vogn og bilstol (babyen arver etter storebror), på med sengetøy, kjøpe vugge... Samt diverse hagearbeid, som jeg vet ikke blir gjort når babyen kommer!
NostraStoria Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Ingen som maser her heldigvis! Litt herlig egentlig. Jeg har 1,5 dag igjen - siden jeg blir satt i gang på mandag. Mine kommer seg ikke ut på egenhånd tydeligvis, det er altfor fint og godt inne i magen.
Maia&Mathias <3 Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 5 dager igjen her og har masse plager. Er meeeeget lei og er superklar for å få ho ut!
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 9 dager igjen!!Gruer meg til setefødsel men gleder meg veldig til å hilse på sønnen vår:) Lykke til med innspurten,jenter!
rmm9 Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 77 dager igjen <3 Lykke til dere som er nærme termin :-)
julibaby10 Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Termin igår, og er såå lei!! - Men tror jeg nesten er mest lei all masinga!! Blir gal.. Kan jo ikke gå utenfor døra uten at noen slenger fra seg '' jasså, så du går ennå'' eller '' har du ikke fått ennå?'' Ehhmm.. De ser vel at magen er diger ennå?! Og telefonen står forresten heller ikke stille! Kjenner at alle kommentarene, og maset ødelegger slutten på et fint svangerskap!! Phuu.. Deilig å få det ut Jada, jeg virker kanskje utakknemlig for at folk bryr seg, men men... Lykke til folkens=)
knerten09+ knerteline11 Skrevet 23. juli 2011 #9 Skrevet 23. juli 2011 34 dager igjen og har allerede vært lei en god stund. Håper de neste dagene går fort for nå er jeg lei av å ikke få sove. Selv med nyfødt i hus tror jeg det vil bli mer og bedre søvn enn jeg har nå om dagen...
lykke_rus Skrevet 23. juli 2011 #11 Skrevet 23. juli 2011 40 dager igjen her og offisielt høygravid!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. juli 2011 #12 Skrevet 23. juli 2011 12 dager igjen. Viser seg at jeg har gått noen uker med uvi, så det jeg trodde var modning var ikke det alikevell... Men får håpe det ikke er så lenge igjen uansett. Synes forresten det er koselig at folk "maser" jeg. Viser bare at de bryr seg. Akkurat nå synes jeg nesten det er vanskelig å glede seg, men alt som skjer i samfunnet. Sånn sett håper jeg h*n lar vente på seg. Utenom det er jeg sååå klar for å bli kvitt denne magen!! Og ikke minst få vite om det gjemmer seg en gutt eller jente inni der:-)
miepia30 Skrevet 23. juli 2011 #13 Skrevet 23. juli 2011 53! høres mye ut men tida flyr. Og denne ungen kommer ut før tida kjennes det ut som.
bompibomp Skrevet 23. juli 2011 #14 Skrevet 23. juli 2011 2 dager -- eller 33 timer igjen her Er spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå