Gå til innhold

Skal vi ta en tipperunde på hvem som er forsvareren til denne idioten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Slike innlegg som dette viser hvor grunnleggende lite folk flest vet om samfunnet dere lever i. Vi lever i det samfunnet vi gjør pga måten rettsystemet vårt er bygget opp. Da kan man ikke kommer å begynne å klage på at noen får forsvarere når man mener det passer dårlig. Man kan ikke velge at rettsystemet skal være rettferdig enkelte ganger, men ikke andre, da ramler rettsystemet sammen og dermed samfunnet. ALLE har krav på en forsvarer, og den som har tatt saken er jammen og meg tøff, familien må vel gå i dekning pga idioter som skal true han på livet fordi han opprettholder rettsystemet slik at vi alle kan gå fritt rundt.

Så lenge man har fått en forvaringsdom, uavhengig av hvor lang den er, så kan man også forvares så lenge som det synes forsvarlig. Altså kan han bli sittende til den dagen han dør...

Jeg har ikke sagt han ikke skal ha forsvarer, for det mener jeg han skal ha. Jeg tror bare det er Staff han selv har bedt om, og fått.

Du kan heller kommentere svarene her, for der er det mange som visstnok mener han ikke skulle hatt forsvarer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...