Gå til innhold

Magesoving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 7 mnd som har funnet ut at han vil ligge på siden når han sovner. Ruller seg over til magen når han har sovnet. Så kommer problemet mitt!! Han har ikke lært å snu seg tilbake på ryggen, så han grynter hver gang han våkner til litt å vil snu seg. Om jeg ikke kommer da så blir det skriking. Skjer 3-4 ganger pr natt, i tillegg til at jeg ammer i 5 tida hver morgen og står opp i 7 tida. Hva skal jeg gjøre? Blir veldig sliten av å ha så lite sammenhengende søvn,men syns det høres litt drastisk ut å binde han fast med seler også?? Men har vel ingen valg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker vi nattsafe. Da får han ikke til å snu seg så lett og sover dermed bedre. Er bare en helt enkel safe/sovepose uten noen form for binding. Vet ikke om du har prøvd det.

Skrevet

Jenta vår på 5 mnd begynte for en uke siden å snu seg på magen i senga. Hun gjorde det igjen og igjen, og våknet til/begynte å klage og gråte av det. Vi rullet to tepper sammen til pølser som vi la på hver side i sengen under madrassen. Dermed blir hun liggende i en liten grop, og hun klarer ikke snu seg til magen. Denne er absolutt ikke dyp, men bare akkurat nok til at hun ikke kommer rundt på magen....

Skrevet

Har en sovepose, men har ikke brukt den etter at han begynte å snu seg på natta. Men i morgen gjør vi et forsøk :-)

Skrevet

Hørtes veldig lurt ut :-) Har prøvd med puter og kosedyr på den siden han snur seg til uten hell,men det der var en bedre ide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...