Gå til innhold

Klarer ikke å nyte alderen til ettåringen min og får dårlig samvittighet pga det...

Anbefalte innlegg

Han er mitt tredje barn, og jeg synes virkelig at alderen mellom 1 og 2 år er den mest krevende/slitsomme alderen. Nå er eldste 6 år så jeg har ikke mer erfaring enn opp dit. Jeg elsker derimot babytida frem til de begynner å krabbe og blir mer mobile.

Jeg synes at alt blir enklere for hvert år, og gleder meg til minste blir litt mer selvstendig.

Vi skal sannsynligvis ikke få flere barn, og derfor kommer denne dårlige samvittigheten. Dette er da siste gang jeg har en ettåring, og han er jo selfølgelig skjønn og sjarmerende så jeg burde nyte alderen litt også. Men istedet irriterer jeg meg over småting som for eksempel at jeg aldri får vært i fred på kjøkkenet og tatt ut og inn av oppvaskmaskinen uten at han skal "hjelpe" meg....

Fortsetter under...

Enig, mi er det søteste og deiligste på jord og jeg elsker hver en lokke på hodet hennes men guuuuud for en slitsom alder. Vi var på ferie og vi ønsket vi bare ble hjemme....men så var hun syk i tillegg da stakkar.

jeg syns 0-3 år er en hærlig alder,koser meg masse da. men når de blir eldre sliter jeg litt, syns d er mye mas,trass,de svare mm. så jeg syns d er mere krevende å mindre kos. selv om jeg koser meg me mine 2 største barn, så savner jeg babytiden deres. så nå nyter jeg babytiden max me nr 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...