Gå til innhold

Stå sammen!!! (Lei av selvhevdende bim-damer midt i katastrofen!)

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt utrolig at folk bruker et forum til å hevde seg selv med "de som trodde muslimene stod bak tok feil" og "hva var det jeg sa"! Totalt smakløst og viser behov for egenhevdelse som jeg blir kvalm av!

So what??? Ja, det var mange som trodde det var utenlandske terrorister som stod bak det forferdelige som skjedde. Oj, til og med enkelte av landets eksperter spekulerte på den muligheten i den aller første tiden etter katastrofen var et faktum. Ser man på verdensbildet i dag så var det størst sannsynlighet at det faktisk var utenlandske ekstremister som stod bak. Men i de første forvirrende, kaotiske, traumatiske timene spiller det ingen rolle hva man tror - de fleste er i sjokk og er redde - og ingen - INGEN - kan da vite hva som er fakta!

Så til alle dere forumdamer som føler så stort behov for å vise at dere hadde rett - vær så snill å slutt. Det spiller da ingen rolle hvem som trodde hva i de første timene! Grow up!!!

Bruk heller tiden og energien deres til å ta inn over dere hva som har skjedd for Norge, tenk heller gjennom hva dette vil ha å si for det norske folk og samfunn i fremtiden. Hva vil dette ha å si for våre barn i fremtiden? Hva gjør det med barna våre og oss selv i dag? Hvilket samfunn ønsker vi fremover? Og hva kan DU gjøre for at vi fremdeles skal ha friheten vi har nytt så godt av i så mange år? Bruk energien deres konstruktivt i steden for å komme med sure oppgulp på en forumside - gjør noe godt for dine medmennesker i steden for å hevde dere selv og kritisere andre!

Dette er en tid å STÅ SAMMEN!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...