Gå til innhold

Har skadet meg selv etter å ha vært frisk i 2 år..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, tidligere selvskader her også.

Når så store hendelser som gårsdagen skjer, så er det lett å føle for å skade seg, merker det selv også i disse tider. Eneste jeg kan gjøre, er å sende over støtten min, i håp om at du kan komme deg ut av det igjen før det fører tilbake avhengiheten i det.

15:25 jeg håper du blir selvskader en dag, slik at du kan se at dette ikke handler om oppmerksomhet, men lindring av smerter og det å ha kontroll over smertene sine. Ingen andre kan påføre meg smerte enn meg selv tenker jeg når jeg gjør det. Ingen har sett at jeg hat skadet meg selv noen gang, jeg fikk hjelp av fagfolk, men måtte fortelle mannen min etter flere mnd. Da var jeg frisk nok til å kunne snakke om det.

Sitter her og blør, mens min mann og barna spiser på kjøkkenet, jeg smiler og de aner ingenting... Så hvem sin oppmerksomhet er det jeg skal ha, din? Patetisk

Du skriver jo inn hit og søker opperksomheten til flere tusen brukere på nettstedet!

Forøvrig synes jeg at du skal ta deg sammen og fokusere på mestringsstrtegiene som har holdt deg "frisk" i 2 år, som du sier. Du VELGER hvordan du takler psykisk smerte, og vet inderlig vel at du kan VELGE mindre destruktive måter å håndtere det på.

God bedring!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...