smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Er 14 dager til termin og eg er i såå dårlig form:( er skikkelig kvalm og litt småtung i hodet. var til kontroll på sykehuset inatt pga mindre liv, men heldigvis er alt bra med den lille =) er det fleire enn meg som er dårlige i allmenntilstanden?
NostraStoria Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 JA, skriver under på den du! Har 2 dager til termin og har diverse plager og i dårlig form (men babyen har det fint). Jeg har kraftig bekkenløsning, kvalme, hodepine, hetetokter, halsbrann, lite søvn pga bekkensmerter - og kan ikke ligge på rygg, og naturligvis veldig trøtt. Skikkelig sytete nå, beklager
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Ja men samme her dere, jeg vurderer å ringe sykehuset... Skjønner ikke at man skal bli så her dårlig. Føles ikke riktig. 10 dager til termin. Lykke til videre, vi må jo bare holde ut... Hva sa de om allmenntilstanden din på sykehuset? Var det vanlig å føle seg så dårlig..?
Mrs. Charming Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Her er det mindre liv i magen men alt er ok m babyen. Hatt et fantastisk svangerskap så langt men den siste uken har jeg begynt å gå ned for telling: klarer nesten ikke å gå, kynnere, stilkesmerter, bekkenløsning, ubehagelig å ligge, sover dårlig, drømmer fæle drømmer etc... Det føles umenneskelig å bære på denne magen nå! Tre uker igjen.
Åse❣ Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 skriver under på denne jeg og. Kvalm, lite søvn (på grunn av bekken, halsbrann, kjipe drømmer og varme svetter som bare det! ), halsbrann, bekkenplager, hetetokter og konstant trøtt og sliten. Er så lei og veldig kler for å se lillegutten, 20 dager igjen til termin... han kan godt komme litt før, men tviler. Med min flaks går jeg vel max overtid. Føler jeg bare syter og klager om dagen.. godt vi er flere
Maia&Mathias <3 Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Skriver under på dette jeg også! Er kjempetrøtt, sover dårlig på natta pga hetetokter, kriblinger i beina, føler jeg ikke får puste og finner ikke noen god stilling. Har veldig vondt i bekkenet, fått påvist lett til moderat svangerskapsforgiftning og er sinnsykt hoven i beina. De blir bare større og større, skjønner ikke åssen d skal ende. Har litt halsbrann og vondt i hodet også. Skal på kontroll på sykehuset til mandag og håper egentlig at proteinen i urinen og blodtrykket har steget slik at de finner ut at de vil sette fødselen i gang. Har termin til torsdag men er meeeeeget klar for å bli ferdig nå! Huff, ble skikkelig klageinnlegg d her!! Ikke meninga... PS: Hormonene er også over alt. Tårene triller for ingenting, og idag har d vært helt ekstremt! Men d er jo helt forferdelig d som har skjedd også da, så er jo ikke bare hormoner som gjør d...
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2011 tusen takk for mange svar=) me må få lov til å klage litt.. hehe... det er vel vanlig å bli litt smådårlig på slutten virker det som, på sykehuset sa de at det var viktig å få kvile nok og få i seg nok væske og mat. det at eg var kvalm og smådårlig i hodet var normalt, spesielt når det er slikt "trykkende"varmt vær ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå