Gå til innhold

lurer på hvem som betaler regningen på sundvollen hotel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faen i helvete altså, kan det ikke være mulig å vise folkeskikk på de sidene her. Hold kjeft og tenk heller på rammede og pårørende.

Penger?

Fytti helvete...

Sjelden jeg blir så provosert som det den siden her gjør meg. Ikke pleier jeg å banne heller, men fyy faen, skam dere!!!!!

Mulig jeg overreagerer fordi jeg samtidig ser på nyheter på tv2, døde barn, skadde mennesker..

Ser ikke dere på?

Noen gang så er det faen meg på sin plass å holde kjeft.

Over og ut fra meg, drittkjerringer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Regner med at det er staten som betaler, men hvem som betaler er vel heller likegyldig. Det som betyr noe er at de skadde, etterlatte og pårørende har en plass og møtes i en slik situasjon.

Tror det er få som bekymrer seg over hvem som påtar seg den kostnaden!

vel..tror ikke jeg som hotelldirektør ville følt det som likegyldig om jeg ble sittende alene for å klare det økonomisk, ville gått konkurs., så skjønner hi's spørsmål. må jo være lov å spørre rundt formaliteter her inne uten å bli halshugd.

Annonse

herregud, bare glem det da. dere er jo helt ville til å hoppe på folk her inne. Jeg gråter med alle skjebnene, og tenkte mens jeg så på nyhetene på det lille hotellet og hva slags kapasitet/ressurser de egentlig hadde der.

på dib gjør det meg til rasist, frp'er, en som er ute etter sladder, dårlig mor som burde blitt meldt til barnevernet, pengegrisk etc

på tide å logge seg bort fra den siden her for evig og alltid. kos dere,

hvorfor kan man ikke spørre etter fakta her inne?..vel svare på det må jo være at det ikke finnes oppegående folk her det da? jeg tolererer ikke å bli kalt sladderkåt av deg nei, for jeg forstår fortsatt ikke hva spørsmålet har med sladder å gjøre, jeg etterlyste vanlig prosedyre ved slike hendelser.

HI

..og hvis du mener man kun nå i tiden fremover skal bruke dette forumet til å sørge, så er det ganske mange andre trådstartere her inne du bør hoppe i strupen på også.

Det er nok mange som lurer på det samme som går inn på denne tråden for å se om noen har svart på spørsmålet ditt.... men det er kun de som har noe teit å si som har svart.....

Det er så mange ting jeg lurer på.

Hvordan ble gjerningsmannen tatt?

Hvor fikk han politiuniformen fra???

Hilsen 14:28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...