Gå til innhold

Nabobarna er alene hjemme.. også i denne tilstanden de fleste er i nå? (sjokk etc)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pratet med de ista, eldste har fulgt med helt siden 16.00 igår.. Kjente også noen døde etter skytingen...

Og nei, har ikke tenkt på noe barnevern.. Men ettersom jeg så eldste slik h*n var så syns jeg det var litt vondt.

Eldste er 17 og yngste 11.

Vær så snill å snakke med barna! Ta litt vare på de!

Eventuellt ring foreldrene og si at 17åringen deres er ett nervevrak som ikke burde være alene i en slik situasjon som denne!

Datteren min på 11 år ringte meg i stad, hun er hos faren sin. Hun snakket litt om dette selvfølgelig, men faren og jeg har begge forklart henne at dette er forferdelig trist, at vi forstår at hun er skremt, men at dette er gjort av EN mann som er helt gal og at han nå er tatt. Vi må ikke la frykten styre oss, da har denne psyke mannen oppnådd det han ville. Og at det ikke er mer og være redd for nå som han er arrestert. Joda, det forsto hun, og så begynte hun å legge ut om bla bla.. go-supermodell.. bla bla.. en konkurranse.. bla bla.. Så jeg hadde ikke hatt problemer med å la henne være alene hjemme.

Men om det er barn som kjenner noen eller er veldig opprørt osv så må man ta hensyn til det. Noen reagerer annerledes enn andre, og barn forstår ikke noe av dette. (ikke vi voksne heller, men...)

De var hos meg noen timer.. men gikk hjem igjen.. foreldrene visste faktisk ikke om hva som hadde kskjedd.. eldste fikk melding " Har dere hørt om hva som har skjedd?" og de er enda alene...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...