Gå til innhold

Er det bare meg, eller blir det litt feil med alle disse norske flaggene overalt på FB???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud da menneske! Gir du han flagget kan du likegjerne gi han alt annet. flagget er et symbol på vår nasjonalitet også og ved at alle skifter bilde slik gjør meg forbanna stolt. Vi holder sammen!

Gjerningsmannen er et usselt innsekt og jeg vil ikke forbinne han som mann lengre, han fortjener ikke å bli satt i sammenheng med høyre og fortjener ikke å bli forbunnet med noe annet enn hva han er. en kaldblodig massemorder. Avliv udyret!

Nei, det er ikke bare deg. Greit at jeg er stolt av Norge, men å bruke det norske flagg som symbol på denne måten, er det samme nasjonalister gjør. Selv om de misbruker flagget vårt. Vi bruker det for noe annet. Likevel synes jeg bare det er teit å bruke flagget på den måten. Det virker litt sånn, det er oss mot dem.. . dem som ikke hører til under det norske flagg.

Annonse

Jeg er ikke norsk så synes det blir feil å putte norsk flagg på facebook bilde, selv om jeg bor og jobber i Norge. Men for meg ser det ut som tegn på nasjonal solidaritet, at norske folk står sammen i en tung stund, ikke at de står sammen mot utlendinger osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...