Gå til innhold

Hvorfor heise flagget på Facebook??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg flagger det norske flagget idag på min fb-profil for å vise respekt for våre døde.. Glemte å si at flagget er på halv stang..

men skjønner de som viser flagg for å symbolisere at vi står sammen i norge. Det vi ikke vil ha er terror i vårt land... slik er det.

Det er det sikkert fleire grunnar til. Har sjølv ikkje gjort det. Men registrerer at mange av mine fb-venner som har flagg no er folk som elles kritiserer Noreg og den norske stat til stadighet. Bensinprisane er for høge, klimaet er ræva, innvandringspolitikken for slepphendt, velferdssystemet dyrkar fram snyltarar, "statan" styrer alt me gjer, vegnettet held lågare stand enn i u-landa i Afrika, psykiatrien og resten av helsevesenet er inkompetente, alle pengane våre rotnar på bok, fedre er sikra MEIR fødselspermisjon enn mødre etc. etc.

Ikkje at eg meiner at det ikkje finnes mykje som kan forbetrast, men eg er til vanleg glad for å vere norsk og kjenner meg heldig for at eg er fødd her. På mange måtar er det som å ha vunne i Lotto, frå fødselen av. Det er slett ikkje uvanleg at eg blir ledd av og kalla naiv som ytrar slike synspunkt; av den samme flokken som no er ultraglad i Noreg og vil vise at dei held saman -for det norske. Ikkje lenge sidan mange av dei ytra at dei flytta til Spania så fort dei fekk sjansen.

Då blir det litt lattervekkande i mine auge. Men det betyr ikkje at eg ikkje ser vekk frå at det finnes mykje gode intensjonar bak desse profilbileta.

Trur likevel det kan sjåast på som ein seier for ein nazistisk frimurar at folk reagerer på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...