Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 16.07 kom min vakre datter til verden Riene begynte ca 5.30 om morningen, 6 dager etter termin. Jeg tenkte jeg enda hadde god tid og jeg ville være lengst mulig hjemme før vi dro på sykehuset så jeg la meg på sengen og prøvde å hvile litt mellom riene. 8.20 gikk plutselig vannet og jeg kjente panikken spre seg! Husket fra 1.mann at når vannet hadde gått, satte pressriene i gang og det tok ikke lang tid før han var ute, så da var det å ringe ambulanse med èn gang. De var her 08.38 og kl 09.00 ble Emma født, etter såvidt å ha kommet oss opp i senga på føden Det føltes egentlig ganske dramatisk der og da men nå når jeg ser tilbake på det var det egentlig en veldig grei fødsel. Hadde planer om fødsel i badekaret på ABC men de hadde ikke fått fylt karet halvfullt engang før jenta var ute Smerte fra en annen verden men det var i det minste fort gjort Nå koser vi oss hjemme med den lille engelen vår <3 Lykke til alle dere andre som ikke har født enda
NostraStoria Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 Oi, bra at dere kom dere til sykehuset i tide! Gratulerer så mye med den lille prinsessa!
zassy☆ Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Gratulerer så mye, godt å høre at alt gikk bra til tross for farten
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Gratulerer! God dåkke rakk fram i tide! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå