Anonym bruker Skrevet 23. juli 2011 #1 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg føler virkelig med de rammede, synes det som har skjedd er grusomt. Men jeg er ikke og kommer aldri til å bli en sosialist. Jeg har alltid og vil alltid stemme Venstre. Det hadde vært like fryktelig om dette hadde rammet Frp-ungdommen, eller de mest ekstreme på venstresiden, men jeg har vansker for å se for meg at vi alle hadde blitt Frpère, eller "røde" da. Jeg kommer aldri til å gi sympati stemmer i politiske valg, der stemmer jeg etter min egen overbevisning om hva som er bra for meg, mine og vårt land. Når det kommer til vårt land nå så håper jeg at dette åpner øynene litt, i forhold til å følge litt med omgivelsene, å bry seg, tørre å reagere på oppførsel. At en mann har gjort dette alene tviler jeg i grunn ikke på, for handlingen er så grusom at jeg har vansker for å tro at vesle Norge kan huse flere enn et menneske som til de grader er fordervet av hat og ondskap nok til å utføre en slik handling. Men, jeg har vansker for å tro at dette menneske var helt alene i verden, noen i hans omgivelser må ha ant at noe var i gjære. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143421437-blir-provosert-n%C3%A5r-folk-kommer-med-utsagn-som-i-g%C3%A5r-ble-vi-alle-auf%C3%A8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2011 #2 Del Skrevet 23. juli 2011 Liker! Jeg fordømmer alle former for terrorisme - deriblant den TERRORHANDLINGEN som ble gjennomført i går. Hvordan noen kan si at det ikke er terrorisme er for meg et mysterium. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143421437-blir-provosert-n%C3%A5r-folk-kommer-med-utsagn-som-i-g%C3%A5r-ble-vi-alle-auf%C3%A8re/#findComment-143421449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå