Gå til innhold

Folk som skrev først på FB at man måtte ikke bli rasistiske nå, sitter nå og skriver:

Anbefalte innlegg

In your face.. Haha det var deres egen rase osv..

Hva skjer med solidariteten og holde sammen?

Så lenge "de" er renvasket koser de seg nesten over at det var en nordmann..

Ille synes jeg..

Det styrker jo bare det han Breivik tror på, nemlig å være høyreekstremist..

Fortsetter under...

Med tanke på bådde de rasistiske utsagnene som kom før han ble pågrepet og hva folk sier i ettertid. Trur jeg nok han føler at han har vunnet en stor seier. Med engang det ble kjent at en politisk sommerleir var under angrep tenkte jeg nynasister siden det var helt utypisk i forhold til hva andre islamistiske angrep har rettet seg mot, men uansett hvordan alianser vedkommende har er dette bare sykt tragisk.

Håper bare han ikke blir erklært mentalt ustabil og slipper ut etter 3 månders behandling

Han er ute før du aner det. Forvaring eller ei. I Norge har aldri noen sittet lenger en 15-17 år i etterkrigstiden...... I hvertfall ikke uten mange permisjoner, ferier og annet utetid for å komme tilbake til samfunnet. Denne tullingen kommer også ut før eller siden. Mest sannsynlig før.

Han som stakk ned og drepte på trikken for noen år siden var ute igjen etter to år. Mulig før det også. Plutselig var han frisk!!?? Men fengsel kunne han jo ikke få da, fordi han var jo sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Tror jeg også skal pårope meg sinnsykdom og gå ut å kvitte meg med mine "fiender"..... Not!

Han her var ikke sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Dette er nøye planlagt, han har faktisk laget bomben, og avledningsmanøvren for så å kunne dra til utøya og skyte som en villmann!

En bombe er ikke laget på en dag, og han kommer antagelig til å sitte inne i 30 år minst.

Bare synd norske fengsler er som de er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...