Gå til innhold

Gjerningsmannen støtter FRP!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjerningsmannen virker som om han støtter enda mer høyreekstreme partier enn FRP. Hvis du ikke har noen bevis at han støttet FRP ikke bruk dette som enda en triumf mot FRP for uansett hvordan man vrir å vreger på dette så er dette en tragedie og de eneste som kommer til å støtte/hylle handlingene hans såpass ekstreme at de ikke har en plass i norsk politikk.

Makan til LITE gjennomtenkt innlegg har jeg ikke sett, dette blir for dumt. Det kunne aldri falt meg inn å stemme verken Høyre eller FRP, da jeg står i mot mye de er for, men at EN MANN er ekstrem og gjør noe så forjævlig gjenspeiler da virkelig ikke resten av partiets medlemmer. Det er en mann som har gjort dette, ikke et parti. Skjerp deg!

Hilsen AP-velger.

Annonse

Det påstår jeg heller ikke. Men det blir feil å skylde på hele partier. Selv om det var AUF-medlemmer som var på leir på Utøya hadde nok også disse venner med ulike meninger politisk sett; fra både Høyre og FRP. Det vil jeg også tro mange i Oslo har. Ved å skrive at FRP bør oppløses pga denne mannen og hendelsen gir du de medskyld. Dette er en hendelse som har rammet hele det norske folk, ikke bare vi som støtter AP. Mange mennesker i alt fra AP og SV til Høyre og FRP har mistet kjente og kjære de siste timene. Tenk deg litt mer om og vis litt medfølelse i stedet.

08.47

hverken høyre, frp elller noen andre partier har planlagt, godkjent eller støtter det denne mannen har gjort. så det å si at frp bør legges ned pga dette er helt bak mål. hva slags menneske er du som ymter frempå at frp er medskyldig?

hilsen ap velger.

Jeg holder også med Ap og er egentlig ikke fan av Frp. Men å dra partiene inn i dette blir bare for dumt. Hvem han eller mulig de holder med er vel uvesentlig. Det er sinnsyke mennesker som har gjort dette. På tross av uenigheter i politikken, så er alle partiene i mot terror og vold! Vi står sammen om dette uavhengi av hvilket parti vi holder med!

Først og fremst vil jeg bare si at selv stemmer jeg på parti som er har verdier på venstresiden av partibaromoteret, men her må man da skille klinten fra hveten.

Frp eller høyre står da ikke for slike handlinger som dette i det hele tatt. Jeg ville aldri stemt høyre eller Frp, men dette er mer enne ekstremt. Dette er en syk og kalkulerende mann. Ingen politiker i Norge, enten det er på høyre eller venstresiden ville gjort noe slikt med mindre de var syk. Det er ingen Frp-ere eller høyrepartier som støtter dette overhodet! Det er jeg skråsikker på!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...