Petrine +spire=❤ Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 I går og i natt har tankene mine vært på helt andre steder enn hva de ellers pleier å være. Dette er en ufattelig tragedie. Jeg finner ikke ord. Alle mine tanker går til de som er rammet og deres pårørende! Tenn lys!
AllGoodThingsAre3 Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 Sit berre her og grin eg.... Er heilt forferdeleg.... Då eg sjekka avisa i 3tida i natt var det "berre" 10stk, så vart for mykje for gravidhormonene mine då eg vakna til sjokket om minst 80... Heilt utan ord.....
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Siste jeg hørte også var 10 drept på utøya.Så våknet jeg til over 80 drepte (( Jeg bare sitter og gråter jeg også. Finner ikke ord:`( Tenner lys og tankene går til de etterlatte!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Signererer dere andre over her. Det er bare heeelt grusomt og ufattelig at slikt kan skje:(
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Det er heilt forferdelig Dette er ondskap... ren å skjær ondskap.
gutt09&spire11 Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Ubegripelig! 84<3 tanker går til pårørende!! Vondt i hjertet!!!
Ellois Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Det er så tragisk at man nesten ikke finner ord... :-( Satt og så på i hele går kveld og i morges. Man blir bare helt matt. Og det setter igang en hel masse tanker og følelser.... Denne verden skal man liksom sette et nytt barn inn i....?? Men på en annen side; så er vel nettopp det det mest riktige man kan gjøre også, på et vis. Bidra med nytt liv, der andre liv gikk tapt.
zassy☆ Skrevet 23. juli 2011 #8 Skrevet 23. juli 2011 Jeg fikk også sjokk over antallet i dag når jeg sto opp..og tårene trillet. Kan ikke fatte at en mann kan lage så mye skade..bare tankene på hvordan det måtte ha vært for ungdommene, det er helt uvirkelig og tragisk. Har dypest medfølelse for alle som er berørt
Maia&Mathias <3 Skrevet 23. juli 2011 #9 Skrevet 23. juli 2011 Hormonene mine tåler virkelig ikke dette!! Helt ubeskrivelig hvordan dette kan skje, bare en mann??? Helt utrolig. Alle mine tanker går ut til ofrene og pårørende og egentlig hele norges befolkning.
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 Jeg var i operapassasjen på youngstorget da det smalt. Slapp utrolig nok unna med skrekken. Har termin om tre uker ca og har blitt livredd for den verden jeg nå skal føde dattera mi inn i. Vet jeg ikke kan tenke sånn, men så sårbær man er når man er gravid/ har barn.
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 23. juli 2011 #11 Skrevet 23. juli 2011 Det er så forferdelig at dette kan skje! At en mann kan gjøre så mye skade - mine tanker går til alle pårørende og de uskyldige ungdommene som var på øya. Flott, engagert ungdom, som i så ung alder allerede vil arbeide for å gjore vår verden en bedre plass å være. Dette er bare for grusomt. Føles bedøvende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå