Gå til innhold

en smule oppgitt over folk her inne nå.

Anbefalte innlegg

her sitter det da kanskje noen som er førstegangsgravide, som er bekjymret over at noe er galt og vender seg da til dette forumet som da tross alt er til for å kunne lette litt på trykket og få svar på det dem måtte bekjymre seg for.

og så klarer folk å prestere å si at dem burde skjerpe seg pga det som skjedde i dag ? jeg mener.. skal man ofre da et liv i magen fordi andre ikke tåler at man tenker på noe annet enn terror 24/7 ?

eller skal man få lov til å da henvende seg her for å spørre om ting som plager dem?

jormødrene svarer da ikke om du spør om noe skikkelig teit med at "du må¨slutte å være så egoistisk, folk dør i gatene i oslo " som jeg så noen hadde prestert å svare til en stakkars bekjymra her.

er det bare jeg som mener dette ?

Fortsetter under...

det er sant det, men allikevel.. dette forumet er jo preget av ganske mye av terror angrepet nå, så er egentlig bare godt å se at noen har noen mindre bekjymringer som et avbrekk, så lenge det gjelder barn og graviditet såklart.

alt dette useiøse, min venninne sier dit og datt og samboeren min gjorde det og det kan jeg klare meg foruten..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...