Gå til innhold

Jeg ble nesten glad, da jeg fikk vite at det er en nordmann som står bak.

Anbefalte innlegg

Det skjer så mye terror ute i verden og det er stort sett muslimer (eller ira..) som står bak. Nå håper jeg nesten bare det er en skrudd nordmann og ikke en konventert muslim. Trist er det uansett. Men er det en muslimsk gruppe så vil rasismen og fremmedfrykten øke. Det har vi merket her inne ikveld........

Fortsetter under...

Annonse

jeg ble veldig lettet. Da er vi i hvertfall ikke under noe angrep fra et annet land. Mannen er tatt. Det vil ikke komme mer. Selvfølgelig er jeg glad for det!

Og selvfølgelig like lei meg på de pårørendes vegne.

Hele saken er jo bare ufattelig tragisk. Nå er dødstallene oppe i ca 100, og stigende... Men, jeg vil tro at det sitter mange letta muslimer rundt i landet nå. Det har neppe vært noen dans på roser å være muslim i USA etter 9/11, og det hadde neppe blitt særlig ålreit her hjemme heller. Folk var jo klare for å kaste ut alle muslimer og stenge grensene om man skulle tro det man kunne lese på f.eks VGs debattforum...

Og når det da kom fram at mannen er etnisk norsk, ja da måtte han være hjernevaska, eller ha konvertert...Feil, mannen er konservativ kristen. Den typen kristne står bak bombeattentater mot abortklinikker i statene, drap på leger ved de samme klinikkene... Samtidig som de er for dødsstraff faktisk...

Tror ikke han lever særlig lenge, enten tar han livet av seg, eller så "tar han livet av seg", det vil si noen innenfor murene gir ham en hjelpende hånd. Det har skjedd før det... Ikke sikkert etterforskninga blir så seriøs om han blir funnet hengt på cella...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...