Gå til innhold

Får neste lyst å godte meg over at rasistene her inne fikk smekk på lanken..

Anbefalte innlegg

Tror vi får forlange at menn blir slengt ut av landet, det er tryggere å skjære alle under en kam enn å risikere å la en slippe unna.

Og så får vi hive ut alle kvinner, jeg kjenner flere som har utstrakt kontakt med menn..

Fortsetter under...

Jeg er "glad" (i det grad den beskrivelsen kan brukes i en sånn sak). det var en nordmann. Muslimer har ikke hatt det lett etter 9/11. Hadde det vært en mulim tror jeg mange ville fått blod på tann.

litt teit å kalle det rasistisk. man er ikkke mot noen rase. man er bare mot de ekstreme muslimene (ikke de normale muslimene), de muslimene som utfører terror. mange trodde det nok var de ekstreme muslimene som gjorde dette siden det er de som i de siste årene har stått for det meste av terroren i verden.

men man er ikke bare imot terrorister som er muslimer, men også mot terrorister uansett bakgrunn. så hårfargen eller hudfargen eller religioneen hans betyr nada. er ikke rasist selvom man trodde det var al-qaida som sto bak. ikke så rar tanke når man vet hva de står for?

Vel:

-Er det RASISTISK eller REALISTISK...-tråden

-De som klamrer seg til håpet om at nordmannen som er arrestert egentlig er av utenlandsk avstamming.

-De som mener at hvis det er en nordmann må han være hjernevasket av utlendinger.

Det har ikke manglet på rasistiske utspill her inne...

Annonse

har jeg heller aldri gjort.

men de har samme reiligion selvom de tenker helt forskjellig. mange muslimer er gode. noen er onde, hjernevaskede terrorister. ikke så rart mange trodde de onde hjernevaskede terroristene sto bak dette også? var faaktisk en ganske så realistisk tankegang spør du meg..

Ved å si at muslimer står bak, setter du likhetstegn.

Det var aldri noe snakk om at de kristne stod bak i IRAs storhetstid. Da var det IRA som måtte svare for seg, og ingen som skulte på kristne.

Du får si hva du vil, men så lenge du sier muslimer hver gang du mener islamistiske terrororganisasjoner, er og blir du rasist!

Annonse

at de aller fleste trodde det var al-qaida, eller andre ekstremister som stadig står frem med meldinger og trusler til den vestlige verden er vel ikke så rart????

det er ikke rent sjeldent at al-qaida og/eller tilhengere av gruppen legger ut lister med navn på land som er neste terrormål!!

det er helt NATURLIG at folk med en gang tenker "muslimske ekstremister", etter alt som har skjedd

Jeg godter meg ikke. Faktisk bryr jeg meg midt i baken om denne massemorderens etniske opprinnelse. Jeg synes hele situasjonen er fæl. Jeg synes det er helt forferdelig at 16-17 mennesker foreløpig er funnet omkomne, og midt i alt dette synes jeg det er noe dritt at noen må bruke situasjonen til å stemple andre - være seg de som plutselig hater muslimer, og de som slenger om seg med "rasister"!

Akkurat idag godter jeg meg ikke, det er mer enn nok annet å tenke på. Så flott da at det var en norsk mann, 1-0 til deg HI =P

Kunne ikke vært mer enig med deg, 00:10. Her har livredde ungdommer løpt for livet, helt skrekkslagne med en gal mann i hælene, som har endt livene deres, og dere GODTER dere over at han var nordmann!!!??? Jeg er sjokkert over dere!!! Skjemmes!

Dere er så teite...

Mange rykter, går tilogmed rykter om at mannen er rasist og har fått nokk av at Arbeiderpartiet har rævpult Norge nokk og har prøvd å kvitte seg med mange av de som ødelegger det nydelige landet Norge.

Helt forferdelig det som har skjedd uansett grunn.

Jeg er rasist og, mener ingen skal dø eller er mindre verdt. En rasist mener det eksisterer raser og at det er forskjeller mellom rasene.

Et kjappt spørsmål du kan spøre deg selv om for og finne ut om du er rasist: Det står 2 små jenter på togskinnene mens du ser at toget kommer. Den ene er norsk med blondt hår og blåe øyne. Den andre har mørke krøller med afrikansk utseende. Du har bare mulighet til og redde den ene. Hvem redder du?

Jeg gjetter på at hvite kommer til og redde den hvite, mens mørke kommer til og redde det mørke barnet.

Det er bare sånn det er. Forskjeller eksisterer

til 00:47

som rasist, som du sier du er, mener du samtidig at noen av rasene rangerer høyere enn andre? med tanke på intelligens og medfødte egenskaper? siden du definerer "rasist" som mener at det er forskjell mellom rasene. Noe som bare er en liten del av definisjonen "rasist"

spør av ren nysgjerrighet

Det er både forskjeller på fysiske prestasjoner og mentale. Når så dere sist f.eks at en hvit mann vant en sprint? Hvor mange Afrikanere ser dere spiller sjakk?

En ulv og en puddel er mere genetisk i slekt, en jeg (etnisk norsk, hvit, arisk) og en afrikaner. Dette er faktiske ting som er forsket på. Forskjeller er det.

Mener ikke noen er mere eller mindre værdt av den grunn. Men at det er lurt å ha et multikulturelt samfunn? Ikke vet jeg. Jeg tror egentlig ikke det.

Husk en ting at det finnes ikke bare hvite rasister. I USA er det mange svarte rasister som hater hvite. Mexicanere som hater svarte og hvite, hvite som hater svarte osv. osv. Rasisme går alle veier. Det går IKKE på hudfarge!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor tror du det ropes om vantro hunder fra muslimske synagoger osv. Fordi de er så vennlig innstilt til den vestlige verden??

Det er religionen som tolkes dit mullhaer og andre ledere vil, for å få kontroll på befolkningen og etterhvert verdensherredømme. Det er det som er grunn ideen for islamistene. Gjøre hele verden til muslimer. I Norge er det snart 1/4 innvandrere og av de igjen er minst 2/3 ikke vestlige. De får mange barn og det er slettes ikke usannsynelig at våre barnebarn/oldebarn er i mindretall om x-antall år. Det blir litt feil for min del. Nekt alt du orker. Men det er bare å bruke en kalkulator!

Jeg tenker på hvordan det gikk i Iran etter at Komeini tok over. Satte hele landet tilbake med minst 100 år, og damene ble nok en gang undertrykt. De som nekter å se NOE negativt med islamister og deres måte å "utrykke" seg på må jo være dumme.

Det er ikke snakk om at alle muslimer er gærne, for det vet de fleste at ikke er sant, men det er ikke til å stikke under en stol at det er islamister som står bak det meste av terroren i verden. Nekter du for det er du bare trassig.

Takk! Hvor er liker knappen når man trenger den?!

Skal vi virkerlig begynne og "grave" i disse greierne er det mange ting som er intressange. Det islamske brorskap er startet av sianister i Israel. Tilbake i historien kan man se at det er blidt donert store pengegaver til det islamistiske brorskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...