Gå til innhold

Økt bevegelse=festing av hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene merket at bebisen i magen er ekstra sprelsk og beveger seg konstant i flere timer om gangen på kvelden/natta. Hun var aktiv fra før av, men nå er det helt ekstremt. Derfor ville jeg bare spørre dere som er erfarne om dette kan være et tegn på at hun fester hodet? Det var ikke festet for en uke siden, er 37+2 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men min baby "holder også på slik" hehe...

Han/hun har også vert veldig aktiv før, men kjempeaktiv nå (er uke 34+5) og babyen "sitter" med rompa ned.. Så håper virkelig han/hun holder på å snu seg å fester hodet etterhvert:) Krysser fingrene

Skrevet

Eg er 37+4 no og det er enormt mykje spark/bevegelse oppe i magen og utover på sida, så det kan jo kjennast ut som at ho har festa hove nedi der da. Og viss eg har vore i aktivitet og setter meg ned kjennes det ut som ho klemmer på blæra mi....det har ihvertfall gått fra mykje bevegelse til ekstremt mykje bevegelse, men eg var til kontroll denne veka og da var det mykje fostervann og, so da har ho vel mykje å boltra seg rundt i og. Skal bli godt å få møte vesle prinsessa mi etter kvart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...