viervindens Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 hvor lenge er det normalt å blø etter en sa? var ca 6+2 da det skjedde. og når kan man forvente å gå igang igjen med prøvingen? må man stå over en mens før man prøver? ønsker å prøve igjen så fort som mulig..
Kæmma og trultene Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Hei! Beklager SA'en din, det er fælt Jeg hadde det i uke 8 for nesten 7 år siden. Jeg blødde vel i en drøy ukes tid, og ble gravid igjen uten å få mens imellom. Den gangen satt jenta som et skudd, og neste gang jeg ble gravid holdt spiren helt til mål. Lykke til med neste forsøk!!!
viervindens Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 Takk!! nå kom det et par tårer fra meg! håper virkelig at det samme kan gjelde for meg, for vi akter å hvie oss rundt prøv! godt å høre at det gjekk for dere! gratulere med det!! håper jeg er inne i normal syklus igjen og at el kommer til avtalt tid:) takk for solkinnshistorien! trengte den sårt:)
anna t Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Hei Jeg blør litt enda, men det begynner å gi seg, regner med at det er over i løpet av helga. Begynte på lørdag. Har inntrykk av at det er vanlig at det tar litt over en uke, men at det er store variasjoner. Legen min sa at det er bare å peise på, de har sluttet å anbefale folk å vente. Hun sa også at det er relativt sjelden man opplever to sa på rad, vi har faktisk statistisk bedre sjanse nå enn før. Så vi får krysse fingrene for at vi er de blant de heldige. Lykke til, jeg håper det klaffer for deg igjen fort.
viervindens Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2011 Er lei meg på dine vegner og anna t. Ikke kjekt dette her, men finner trøst i orda fra legen din, så boer vi begge komme tilbake i normal syklus og at el er rett rundt hjørne igjen! Hold meg oppdatert! Okke til, håper dere treffer rett på og at spiren klamrer seg fast hele veien ut! Ha ei god helg!
Mammapudding Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Hei, så trist at du har en sa:( Jeg mistet i uke 5-6 i juni, blødde ganske nøyaktig i 1 uke. Vi begynte å prøve igjen med engang jeg sluttet å blø, men jeg fikk mensen nå på mandag så vi traff ikke blink på første forsøk etter sa. Lykke til, håper det klaffer igjen snart og at den blir i 9 mnd
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 utrolig trist å høre at du har hatt en sa. jeg sluttet å blø etter 3uker, jeg var 7uker på vei.. lykke til å håper spiren sitter fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå