♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 22. juli 2011 #1 Del Skrevet 22. juli 2011 vært hos legen min i dag og jeg fikk da svar på blodprøvene mine. jeg fikk påvist irregulært erytrocyttantistoff anti c og anti e. Jeg fikk blodoverføring etter forrige fødsel og har vist fått disse antistoffene overført da..Legen min kunne ikke svare på så mye ang dette, og at jeg må vente til jeg skal til spesialist på sykehuset til uken. der og da ble jeg så paff,men nå utover kvelden blir jeg mer og mer engstelig og lurer på alt mulig. jeg forstår det som at disse antistoffene kan være skadelig for forstere allerede nå da de overføres gjennom morkake, at de kan ødelegge barnets erytrocytter og at det kan føre til hemolytisk sykdom. Jeg venter nå på innkallelse til sykehuset, men lurer på om dere kan gi meg noe svar på hva dette er og evt komplikasjoner i/under/ etter svangerskap/fødsel??? har skjønt det som at enkelte med forskjellig blodtype fra barnet eller som får påvist visse antistoffer får en sprøyte etter fødsel og ekstra blodprøvektr i svangerskapet..men har forstått det som at dette ikke er helt det samme... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143420671-p%C3%A5vist-irregul%C3%A6rt-erytrocyttantistoffnoen-som-kan-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå