Gå til innhold

Utøya: skal visst være minst 50 drept!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HERREGUD!!! DETTE ER ET MAMMAFORUM!!!!! Det er meningen at det skal være voksne, ansvarlige mennesker her ikke. Ikke idioter på 12 år som synes døden er en ting man kødder med. Spesielt ikke mord, massedrap, terror o.l.!!!!! Skjerp deg. Og skaff noen reelle kilder neste gang du prøver deg på en dum påstand.

Annonse

Dere som har sett dette på tv: Han ene personen de snakket med over tlf på direkten hadde sett 25- 30 personer døde ved strandkanten. Husk at det i tillegg er personen som ble skutt i korridorene. Tror politi er litt forsiktige med tanke på de pårørene.

HI

Fordi det er et anonymforum. I tillegg så regner jeg med at pårørende har nok med å få tak i sine nære og nok ikke sitter her inne. Jeg vet at folk gjerne vil vite (akkurat som meg selv), så derfor jeg skriver det her. Jeg vet ikke helt hva denne personen har lov til å si videre og ikke, så derfor skriver jeg det anonymt. Hadde faktisk blitt veldig glad om jeg tok feil. Men er 99 % sikker på at kildene er sanne.

HI

Jeg opplyser fordi jeg synes det er vemmelig, og fordi jeg tror dere vil vite det. Dere må jo ta forbehold om at dette er et anonymforum. Er så utrolig med folk her inne på anonymforumet. I stede for at folk skal synes at det som har skjedd er ille, så skal de heller henge seg opp i "feilene" som er person skriver. Jeg synes det er helt grusomt det som har skjedd, og liker å kunne dele tankene mine med andre her anonymt...

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...