Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært så sykt sliten siste dager..og har fått tilbake mageknip innimellom og mye kynnere..kommer og går litt, Sykehuset har sagt at jeg skal bare kontakte dem ved den minste ting så ringer jo dit hvis jeg får vondt eller noe, men har gitt seg litt nå da. Bare tenker mye på om det er ting i gjære eller ikke..blir litt stressa av det selv om jeg prøver å slappe mye av. Er heldigvis nesten 33 uker nå, men det er jo likevel veldig tidlig om det skulle bli fødsel.. vil vel egentlig ikke noe med dette innlegget, bare trenger å få luftet litt tanker og følelser. Er så vanskelig å bare måtte vente og ikke vite noenting.

(Har vært innlagt med premature rier, har forkortet livmorhals og fått beskjed av lege om at jeg mest sannsynlig vil føde tidlig, men kan være alt fra i morgen til om 5 uker liksom)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, forstår så godt at du ikke har det så greit nå! Men jeg er helt sikker på at dette kommer til å gå så bra:) De er så flinke nå og ved 33 uker er babyen din ferdig! Hun veier 2000 g og er 40 cm lang:) Er du bare litt bekymret, ting føden. Jeg vet hvordan det er å bære på mange tanker og bekymringer, det er ikke noe godt! Masse lykke til:)

Skrevet

Takk car123 det var godt å lese det du skrev :) Ja de sier jo at det ikke er krise om hun blir født nå, selv om de helst ser at vi kommer til minst uke 34, da er det visst enda bedre..har litt mindre baby enn normalen, litt vekstavvik også, men ja, hun er nok ganske stor nå likevel. Bare var skremmende å få omvisning på nyfødt intensiv og kanskje måtte se fram mot å bo der lenge og alt både vi og hun må gjennom da..men hvem vet, kanskje går jeg nesten til termin også og da er alle bekymringer ingen vits i, bare ikke så lett å styre tankene sine ;) Tusen takk for oppmuntringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...