Gå til innhold

Det har vært en tragedie i dag, og likevell klarer flere av dere

Anbefalte innlegg

å sette dere ned å nærmest sjikanere. Slutt å trekk beslutninger før svarene og ikke minst bevisene er klare. Selv om dere skriver anonymt slik jeg å gjør så kommer ordene til å bite dere i ræva.

Jeg klarer ikke å få tanken ut av hodet av en mor og en far eller andre familiemedlemmer som sier hadet til sin ungdom og som nå sitter å tenker på sine kjære barn som de aldri får sett igjen. Og hva dem fortalte hverandre da dem sist så hverandre.

Det er rett å slett grusomt!

Fortsetter under...

Det er da helt naturlig at man spekulerer om hvem som står bak slike angrep før svarene foreligger. Man er rystet, man er redd, man har nettopp empati med de som er direkte berørt, og har derfor behov for å finne svar, spekulere og gruble, legge skyld et sted osv..

Nå vet jeg ikke nøyaktig hva slags kommentarer du mener men...

Annonse

ja det er grusomt...men det skjer hver eneste dag i verden, hver dag mister noen sitt barn i grusomme hendelser! mange er overrasket at det er vi som nå er rammet, hvorfor? Bruk hendelsen til noe godt, tenk ekstra på de dere er glad i, vis kjærlighet ikke sinne, hat og andre ødeleggende følelser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...