Gå til innhold

Uke 33 nå og SLITEN!

Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

Er så heldig at jeg har to fine friske og store jenter på 2kg hver i magen:)) Men herreguuuud så sliten en skal være da??

Størstejenta begynner i barnehage 3 august men mannen er hjemme i permisjon, men jeg gjør jo en god del for det. Sikkert derfor, men blir jo så deppa av å ikke orke NOE!

Har brukt lang tid på å forsone meg med tvillingene, men nå venter jeg bare på å få de ut!

Tror jeg vil be om igangsettelse senest om 5 uker hvis det er ok.....

Kan ikke ligge på rygg, ikke magen og må snu meg ofte når jeg ligger på siden ellers døvner hele kroppen bort. Sitte; tja ikke fremover, ikke for langt bakover og ryggen verker rett opp og ned. Neidasååååå....

Jeg føler meg diger, og magen er full av kynnere titt og ofte..spes kvelden!

Spenningsmomentet ligger nå i om jeg får føde de eller ikke.....vil helst det!

Fler som er slitne ?

Fortsetter under...

Hei hei :) :)

Føler med deg her jeg sitter....

Skjønner jeg har en "spennende" tid i møte :) :)

Er selv i uke 23 og har ikke blitt så stor ennå, men det kommer vel fortere en jeg aner.... siden det er to :) :)

Dette er mine første barn, så aner jo ikke hvordan dette bærer hen uansett.. :) Har jo ikke noe å sammenligne det med.... :)

Masse lykke til fra meg.

Godt å høre det ikke bare er meg... Jeg er bare i uke 30, men kjenner meg igjen. Har en del vondt øverst på magen, rett under brystene, det svir/klemmer titt og ofte. Og som du sier - ikke godt å ligge på rygg eller mage og heller ikke på siden... :)

Jeg har to barn fra før (ikke tvillinger) og føler meg som jeg gjorde de aller siste dagene i de svangerskapene. Tvillinger er helt klart mer belastende, i hvert fall for meg.

Du nærmer deg slutten i hvert fall! Hold ut!

:)

Hei!

Du er nok ikke alene om å være sliten. ;-)

Jeg går i 35 uke nå, og kjenner meg godt igjen i det du beskriver.

Alle sier at magen min er utrolig liten til å bære tvillinger, men uansett er det to store jenter der inne, på over 2 kg hver.

De har lagt seg godt tiltrette med hodene sine opp! Det betyr at det er fire føtter som bruker blæra mi som "trampoline" og at de stanger opp mot ribbeina på hver sin side!

Magen er store deler av dagen knallhard, og kynnere har også jeg titt og ofte.

Jeg er utrolig heldig, som er helt frisk og fin i formen i siste del av svangerskapet. (ingen bekkenplager, ikke svangerskapsforgiftning, ingen blødninger etc...)

Men nå begynner alt å bli så utrolig tungt!!!

Føler meg som en strandet hval når jeg skal snu meg i senga.... :-P (noe som gjør at jeg sover nokså dårlig)

Og alle leddene verker.... Hovne bein og armer som gjør utrolig vondt, spesielt hver gang jeg må opp om natta.

Men....

Dette er mine første barn, og jeg har håpet på og ventet på dem i mange år!!!

Vi må trøste oss med at vi har noen tunge uker foran oss.... Men tenk på all den glede de vil gi oss senere!!!!!!

Lykke til videre!!!!

Kjenner meg igjen, uke 35 her og har en som ligger med hode ned og en i sete. Han med hodet med ligger å presser på ribbeina mine, kjennes ofte ut som en kniv som vries rundt. Dette tar på mine krefter og humør. Blir mye sofa ligging siden det er det eneste jeg har funnet ut hjelper. Blitt mer deppa siste dagene siden jeg er sliten med lite søvn og kommer meg bare ut av huset på korte turer. Har en på snart 2 og et halvt år som også krever sitt og jeg har kort lunte for tida, stakkars liten. Jeg skal ha ks, men ikke før 29, hvis jeg klarer å gå så lenge da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...