Gå til innhold

Kommer vi alle til å dø? Kommer hele Norge til å bli angrepet eller kun Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er akkurat det de vil du skal være, redsel skaper hat og splittelse og ødeleggelser...blir vi alle redde og handle ut fra det vil samfunnet som vi kjenner det gå under...ikke la de vinne over oss!!

Ikke noe nytt av slike grupper påtar seg "æren" når ting går til helvete for deres fiender. Vi vet ennå ikke 100% at det er sant at disse står bak.

Jeg er redd Stoltenberg skal stille på skjermen snart å erklære at vi er i krig, men det eneste vi kan gjøre nå er å vente og se.

Prøv å ikke få panikk.

Tror ikke de som gjorde dette er ute etter krig, da hadde de ikke bombet 20 min etter at arbeidsdagen er slutt midt i ferien, da hadde de bombet klokka to i slutten av august når alle regjeringsmedlemmene var til stede i bygget...

Dette er terrorister som er ute etter å spre frykt.

Annonse

Ja,vi kommer alle til å dø.Det er de eneste i livet som er helt sikkert.Men ingen vet når eller hvordan.

Jeg tror det bare er disse to angrepene,og at de har tatt personen bak.Islamske terrorgrupper bruker sjeldent eller aldri samme person til flere angrep.Jeg tror også angrepene var rettet mot AP,ikke Norge som land.

Så det er ingen grunn til å la frykten ta deg:-) Ta dette som en "wake up call" og fortell alle du er glad i nettopp det.Sett av litt tid til å lukte på en blomst osv.Og ikke minst,kan du så gi blod!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...