Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor veldig mange butikkhyller nå er tomme for denne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan virke som om de driver med endringer på Hipp for tiden. Det har nå en periode vært tomt for alle typer. Jeg kjøpte en pk(grønn) for et par uker siden som var av den nye varianten, og ser nå at de fleste butikkene her har begynt å få inn av denne (I Bergen dette).

Det står ny oppskrift utenpå esken og inni er det to poser og annen str på måleskjeen.

Jeg er ikke sikker på at dette er grunnen, men jeg antar det hvertfall.

Skrevet

De fleste butikker jeg og ser i har den grønne pakken men jeg skal ha den orange... Sørlandet her:-) Hm... Rart.. Ikke lenge siden de byttet måleskje og skrev ny oppskrift på fronten!! Spør de som jobber i butikkene men de vet lite...

Skrevet

Gå på hipp sin hjemmeside og send mail til de. Det gjorde jeg en gang jeg lurte på noe, fikk kjapt og hyggelig svar. Kanskje de ikke er klar over at det er tomme butikkhyller...?

Skrevet

Det skal jeg jammen gjøre! Takk for svar :-)

Skrevet

Her er det også sporadisk slunkent i butikkene, men siste uken har det i allefall vært fullt de fleste butikker (bor i Osloområdet). Har hamstret en del da, for plutselig kan det bli tomt igjen. Litt rart, for de har alltid Eco1 tilgjengelig.

Skrevet

Har nå fått svar fra Hipp! De beklaget men hadde hatt problemer med produseringen/distributeringen av ECO2 men fra beg av august skulle butikkene få tak i den igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...