Gå til innhold

Tror jeg lekker litt der nede:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er uke 29+1,og blir litt våt i trusa innimellom.Er ikke så mye men,litt nå og da

Har hendt at jeg skjenner det plutselig renner litt.Er litt vemmelig syns jeg,når jeg ikke veit hva det er.kan jo bare være utflod da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan be om å få testet hva det skyldes. De har egne tester for å sjekke om det er fostervann. Er forresten veldig vanlig å ha økt utflod. Flere opplever at det er så ille at det til og med renner ned over lårene. Da ville jeg uten tvil fått det sjekket.

Skrevet

Hos meg renner utflodet som bare det, det er tynt og mye. Må bruke truseinlegg ellers renner det nedover lårene. Men, hvis du tror det er fostervann kan du ta kontakt med lege selvsagt.

Skrevet

Jeg tisset veldig mye på meg, skal bare et lite host til så lekker det. Har sinnsykt mye utflod i tillegg. Har måtte gått med truseinnlegg nesten hele tiden.

Ønsker virkelig ikke i en alder av 29 år å beg med tena lady for å si det sånn.

Skrevet

Sier som de over her. Det spørs om det ikke er utflod. Jeg har og veldig mye utflod og må bruke truseinnlegg, i tillegg svetter jeg mye der nede slik at jeg føler meg i grunn ganske ufresh for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...