Gå til innhold

Hoppet inn midt i intervjuet med Stoltenberg. Gråt han?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt naturlig å bli beveget av dette..

Synes det er tåpelig å forvente at politikere skal ha stålansikt - ikke at jeg tror det gjelder HI - og ikke la seg bevege av noe sånt. Husker forsvarsminister Faremo fikk så ørene flagra i enkelte medier for noe siden då tårene begynte å renne og stemmen sprakk i en seremoni for døde soldater, den veibombesaken. Jeg synes en skal ha forståelse for at det var en tøff situasjon..

Annonse

Kan ikke si at det bryr meg mindre. Det er da faen ikke Jens det er synd på????

Herrigud skjerp dere. Det er de reelle pårørende jeg syens synd på. De som faktisk har mistet noen. Bare fordi han setter opp noen dådyrøyne er det vel ikke noe å skrive i media om?? Eller her for den saks skyld.

Til deg 20.29..

Vet du om Jens ikke har noen nære som er skadet/drept da??

Og slik media fremstiller det så er Jens Stoltenberg og regjeringen målet her... Skjønner godt om han er redd og fortvilet..

Videre kan det jo hende at han har veldig empati for andre mennesker....jeg gråter for de i Oslo..hvorfor skulle ikke han det?

Syns folk skal tenke seg om før de kommenterer....

Kan vel være at han gråt for disse to store tragediene som har hendt i dag. Han har sikkert empati han som mange andre også har.

Jeg har heldigvis ingen kjente eller kjære som har vært del i noen av disse tragediene, men jeg har grått for for andre og grått fordi jeg er redd.

FAEN ta dere, SKJERP dere!

Jens Stoltenberg er ett menneske han også,akkurat som deg og meg. Han har akkurat like rett til å felle noen tårer som det vi andre har. Sjansen for at han kjente de som døde i dag er stor. Han sa selv at han hadde mistet kollegaer. Og hvem hadde vel ikke vært redd OG felt noen tårer hvis man hadde visst at man var målet?

Syns dere er en gjeng med latterlige teite uempatiske idioter!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...