Gå til innhold

Håper virkelig ikke dere tillater dere å bli rasistiske i denne situasjonen

Anbefalte innlegg

Om dere skal hate - hat de som er skyldige i dette, ikke alle som evt ligner dem av utseende eller tilfeldigvis avstammer fra samme område i verden.

Like lite som jeg er samme menneske som Viggo Kristiansen, er alle pakistanere sammenlignbare med al-quaida...

Fortsetter under...

Ja, desverre!

Men det gir fremdeles ikke grunn til å skjære alle over samme kam. Det må være forferdelig å være norsk muslim av utenlandsk opprinnelse i dag, som i tillegg til de samme følelsene vi andre har, må tåle at enkelte i norge holder alle muslimer kollektivt ansvarlig :(

Jeg er rasistisk mot folk som fortjener det. Hvorfor skal jeg godta alt? Vi ser gang på gang hva slags "grupper" som gjør slike ting. Terror er forbeholdt en rase/religion og de har guts til å kalle det hellig krig?? Må innrømme at det er vanskelig å tenke at det ikke er alle som går under det samme. Jeg har gått i fra å like alle til det motsatte er bevist til å ikke tro godt om noen til det motsatte er bevist. Sånn har det beklagelig blitt.

En helt unødvendig kommentar.

Skal man skamme seg over å være f eks pakistaner eller muslim, fordi andre som påstår de er muslimer gjør slike ting?

Mener du det samme om kristne/europeere, jmf IRA?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...