Gå til innhold

Han som skjøt er av nordisk opprinnelse.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hvis det er en polakk (pga den polske videoen på youtube som het "eksplosjon i Oslo")... det kan vel ikke være et terrorangrep på grunn av at Norge kidnappet et polsk barn, som ble kidnappet tilbake av foreldrene?

Eller det kan være polakker som er med i en internasjonal terror-organisasjon. Merkelige greier.

Ja og hva så? Blir det bedre hvis det var en normann som skjøt?!?

Hele situasjonen er helt tragisk, det er ikke tiden for å "angripe" eller beskylde utlendinger! Ikke rart det er rasisme her til lands, når folk nekter å tro at det kunne vært en normann som kunne gjordt noe slikt. Er vi virkelig så selvgode?

Han hadde norsk utseende og snakket vanlig østlandsdialekt. Jeg er ikke så god til å anslå alderen på folk, men antar at han var i 30- eller 40-årene.

Dette står det på vg.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080593

Er nesten mer skremmende om det er nordmenn som står bak:(

Jeg blir ikke forundret om det viser seg at det er en veldig psykisk syk person som mener Arbeiderpartiet på en eller annen måte har skylden for hans problemer står bak.

Terroristene kler seg da ikke ut som politimann, drar til et bestemt partis ungdomssamling og skyter vilt rundt seg? Hører mer ut som noe en desperat og psykisk syk person kan finne på...

Men hvor får man tak i 100 kilo sprengstoff?

Det virker nesten som om dette er en manns verk. Vitner mener å ha sett samme person som skjøt, eller en som likner, rett før det smalt i Oslo. Det stemmer omtrent med tiden også. Det føles nesten galt å sitte og spekulere i motiver oppi dette, men jeg kan ikke helt la være.

gale folk. jeg ekke ute etter en bestemt rase. jeg bare liker ikke folk som driver terror. uansett hudfarge og utseendet. at noen muslimer, som al-qaida, står bak det meste av dagens terror gjør at jeg realistisk nok, mistenker disse først når jeg hører om terror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...