sk Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 har hatt masse kraftige kynnere i hele dag å en merkeli følelse i beina,skikkeli nummen å vondt å gå. vondt å sette seg ned. det kommer å går alt fra at d varer i 2 min til 5 min, så kan d være opphold på alt fra 1 min til 15 min.. vannet har ikke gått, men d gjorde d ikke med nr 1 heller. er forresten 4 dager over termin.. håper virkelig d har tenkt å skje noe i kveld/natt
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Jeg ville ringt føden.. Sitter selv med mens-murringer i ryggen, og vurderer å ringe for en sjekk.. Har termin imorgen
sk Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 ja vi får se ann litt.. he he vil være hjemme lengst mulig,men d byner å bli hardt.. he he kvalm å greier.. ikke så langt til sykehuset heldigvis lykke til
Billie Jean Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Spennende:) Den nummenheten i beina kjenner jeg igjen. Får det når jeg går tur, og antar at det er babyen som presser på nervene som fører ned i beina. Men de andre vondtene kan jo tyde på at det er noe som skjer ganske snart:) Håper det er fødselen som er igang, må være utrolig kjedelig å gå fire dager over. (Hvis det er fødsel på gang sier jeg ikke neitakk til litt fødestøv. Jeg har 5 dager igjen til termin, men skikkelig klar for fødsel!)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Kjenner meg igjen jeg også. Har hatt det sånn flere dager, men med "friske" dager mellom. Skjer ikke noe i dag, så regner med at de går noen dager enda. Men det er jo bare å ringe, kanskje du møter en hyggelig dame;-) Lykke til, håper det braker løs snart!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå