Gå til innhold

Fikk enderlig tak i mannen!

Anbefalte innlegg

Skrudde på nyhetene, der viser de bilder etter eksplosjon i Oslo, blir hysterisk, da mannen jobber like ved ene gata de viste bilde av, ringt han konstant siden, var ikke å få tak i. Nå ringte han meg, vært på sykehuset og sydd litt, og hadde noen mindre skrubbsår. Han kommer hjem så fort det åpnes for trafikk igjen.

Må si jeg virkerlig hater den Oslo jobben hans i dag :-( Men han er i orden hvertfall, trøster meg med det.

Får man bare håpe at panikken ikke har påvirket huleboeren, fortsatt en månde til termin.

Flere her med menn i Oslo nå? :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143420022-fikk-enderlig-tak-i-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min mann er også i oslo. heldigvis ikke midt i sentrum , IDAG vell og merke. kjente jeg fikkk litt hetta da jeg ikke fikk tak i han på over to timer. han tok tlf (var opptatt på jobb), rolig som fy så han skjønte nok ikke at jeg var bekymret. jaja

Fysj, du har vært heldig!! Tenk hvor ille det kunne ha godt. Gi han en god klem når han kommer hjem. dette gir tid til ettertanke syntes jeg, at man skal si til folk man er glad i at man bryr seg og er glad i de, plutselig kan de brått bli revet bort... flott å høre ta han er i god behold:)

Hi her.

Føler meg veldig heldig, som sitter igjen med en mann som bare har lettere skader, og er på vei hjem.

Er nok mye værre situasjon for andre, og da tenker jeg hvertfall på de pårørende ved Utøya situasjonen, helt ufatterlig! Og at han var iført politi klær?! Hjelpes :-(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...