Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å teste seg 4 ganger?? Jeg gjor det siden jeg ville være heeelt sikker..

Var hos legen idag og han mente det var heeelt unødvendig å teste seg så mange ganger (han flira når han sa det..) MEN, han måtte teste meg der på kontoret for å se det selv.. idiot :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, folk er forskjellige. Var på ferie då eg testa første gongen, og hadde ein digital test liggande heime som eg ville bruke (for å sjå kor mange veker den sa eg var koma), og så hadde eg ein billegstrimmel, den ville eg teste, for å sjå om den funka, noko den gjor;)

Men til vanleg ville eg ikkje testa meir enn ein positiv test, med mindre den var veldig svak strek på.

Grunnen til at legen må teste, vil eg tru er fordi ein kan påstå at ein er gravid, utan å vere det. ;)

Gratulere med graviditeten!:D

Skrevet

hihi, for meg - ja, det hadde vært unaturlig. Tok en test jeg. Den var positiv og mensen kom ikke - det er liksom bekreftelse nok her i gården :)

Legen hørtes lite lur ut, haha!!! ;)

Skrevet

For min del holder det egentlig med 1 test, selv en svak en - kjenner det jo på kroppen også, men for Pappa her i huset er dette uvirkelig, selv om det er runde 3 :-) Han slår seg liksom ikke til ro med at det er sant før han har sett hjerteslag på UL. Derfor blir det både flere pinner og andre sjekker her.

Skrevet

Første gang jeg ble gravid tok jeg fem tester før jeg slo meg til ro med at det faktisk var et positivt resultat, så tja, ikke heeelt unaturlig ihvertfall ;)

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg over at du kanskje tester deg litt for mye. Kanskje trenger du det, får å endelig skjønne at du er gravid :o)

Hehe, vi alle er ulike.

Dagen før jeg fikk min første positive test, hadde jeg bestilt tester rimelig fra Sverige.

Testet et par å dem, bare for å få det dobbel bekreftet at jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...