Gå til innhold

Nok et stemor innlegg.. er så ufattelig lei meg for at barna mine må lide..

Anbefalte innlegg

fordi faren er en tøffel som ikke tør beskytte de..har hatt en lang runde med rettsak og barnevern fordi jeg er bekymret for barna mine, utifra hva de forteller etter samvær.. jeg vet at barn kan finne på mye så tror ikke autimatisk på alt de sier, men de har lenge vegret seg for å dra til faren fordi "kona til pappa er slem"... jeg trodde ting hadde blitt bedre etterat vi alle sammen har vært igjennom samtaler med fagfolk..

... men nå kom de hjem fra en treukers ferie der og forteller at minstemann på 4 år ikke fikk bade når de var i sverige (hotell med basseng) fordi han ikke klarte å spise opp frokosten sin.. han måtte stå og se på at de andre badet..(hun har også to barn).. HALLO.. hva slags terror er det.. dattera mi på 8 sa at 4 åringen ofte må gå og legge seg midt på dagen fordi han ikke klarer å spise opp maten sin, og at stemor har på mest mat til han og sier han skal lære seg å spise mye for nå er han stor gutt..

Han gråter ofte når han er hos meg og sier at han ikke vil til pappa..det er så grusomt..stakkar..huff måtte bare få det ut..:(

Fortsetter under...

Vi har nettop (6 mnd siden) vært gjort det, og levert bekymringsmelding til barnevernet.. de henla saken fordi jeg holdt barna igjen på oppfordring fra dem, og dermed ble det rettsak, og da slapp de og gjøre noe fordi det ble utnevnt en sakkyndig..som ikke kunne finne noe utiver at hun var litt i overkant streng..lurer på om jeg skal levere en ny bekymringsmelidng.. men det er vel ikke nok til at de gidder å åpne saken.. enda..og det blir ord mot ord.. hun kommer til å nekte på at det har skjedd..

HI

Stakkars deg og dine barn! Jeg føler meg som en dårlig stemor denne uka fordi jeg er alene med guttene på 8 og 12 mens far er på jobb, og jeg har så kraftig bekkenløsning at jeg er sengeliggende 90% av tiden og da blir det ikke mye moro vi finner på sammen. Men sammenliknet med det du beskriver er jeg nok ikke så ille. (har en uke til termin og til vanlig finner vi på mye moro når far er på jobb..)

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Ja, du kjemper med nebb og klør! IKKE gi deg! En mor kjenner sine barn best, og sier magefølelsen at noe er galt, så stemmer det sikkert også!

Jeg hadde presset mannen til bristepunktet, og prøvd å spille på samvittigheten hans. Er han glad i barna sine så ønsker han ikke at de skal ha det vondt, han burde selv se på de stakkars små at de ikke har det bra med denne kjerringa. Bare PRESS på, alt du kan, send ny bekymringsmelding, engasjer (ny) advokat og vis han at dette er en kamp du er innstilt på å ta!

Åhh, jeg får så vondt av barna dine, hi! Lykke til, og ikke glem at det er mange her inne som har vært igjennom dette. Ikke vær redd for å spørre om råd og tips!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...