Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. juli 2011 #1 Del Skrevet 22. juli 2011 All erfaring vil jeg gjerne ha med meg på min vei når jeg skal i intervju neste uke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipphurra80 Skrevet 22. juli 2011 #2 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg jobber som personlig assistent gjennom Uloba. Hva lurer du på da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/#findComment-143421016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvordan fungerer det i. fht ferier, sykdom knyttet til både egenmelding og sykemelding? Trives du? Jobber du for noen med psykiske funksjonshemninger og har noen andre enn brukeren som fungerende arbeidsleder? (det vil være tilfelle på den stillingen jeg har søkt, og det er mor som blir fungerende arbeidsleder) Går det bra å holde forholdet mellom deg og bruker proffesjonelt? Er du fornøyd med lønn? Er det ting jeg bør huske å spørre om når jeg skal møte dem til uka? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/#findComment-143422190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina <3 Skrevet 24. juli 2011 #4 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg hadde en slik jobb som jeg stortrivdes i, helt til hun fant ut at mannen var ungdomskjæresten til min mor (dette visste jeg ikke selv). Før hun fant ut dette var hun hyggelig, og jeg hjalp henne med det hun trengte hjelp til og gjorde litt husarbeid, handlet. Rett og slett en koselig jobb. Vanlige regler ang ferie og sykdom. Etter at hun fant ut dette ang mannen og min mor ble det rett og slett helt jævlig. Hun var sur hele tiden og jeg ble den slaven for de. Da sluttet mannen å gjøre husarbeid, alt falt til meg. Han vasket ikke opp en gang i løpet av helgen. Jeg måtte skifte på sengene hver dag, hadde den haugen med oppvask når jeg kom på jobb, mannen sluttet å ta sin del av klesvasken, måtte vaske bad/gulv hver dag, osv. Ble slutt på de koselig stundene hvor vi kunne sitte å ta en kopp te sammen og bare snakke. Skal sies at mannen visste hvem min mor er før jeg kom på jobbintervju uten å si noe til noen. Og hun jeg jobbet for ble ganske sur når hun fant ut av det. Ville vel gjøre det jævlig for meg. Men jeg ante ingenting om det, min mor bor tross alt på andre siden av landet. Og min mor visste ikke at det var ungdomskjæresten som var gift med henne jeg jobbet for. For å si det slik, jeg sluttet relativt fort etter dette. Men før dette kom ut var det verdens beste jobb. Og jeg hadde lett tatt en slik jobb igjen, hadde bare sjekket at det ikke var noen ekskjærester i nærheten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/#findComment-143423377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipphurra80 Skrevet 24. juli 2011 #5 Del Skrevet 24. juli 2011 Hei Ang. ferie og sykdom osv er det helt vanlige regler. Jeg jobbet før for en gutt som var autist, der mor var arbeidsleder, og det fungerte veldig fint. Nå jobber jeg for to forskjellige mennesker, en mann og en dame, begge sitter i rullestol, og begge er arbeidsledere selv. Det fungerer veldig fint og trives i grunn godt i jobben min. Man kommer ganske tett innpå den man jobber hos, så viktig å ha et jobbforhold. Kanskje det som er litt vanskelig er hvis man blir sjuk selv og må være borte fra jobben, da de er veldig avhengig av deg, og merker godt om assistenten er borte. Ellers synes jeg lønnen er kjempe bra, det er 151 kr timen på dag, med masse tillegg for blant annet kveld/natt og helg, helligdager, og man får alderstilegg Det som er viktig å spørre om er hva dine arbeidsoppgaver blir, så man er helt klar på det, og blir man ansatt skal det skrives på eget skrivder begge skriver under. Håper dette ga svar på noe, og bare å spørre mer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/#findComment-143424336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå