Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. juli 2011 #1 Del Skrevet 22. juli 2011 All erfaring vil jeg gjerne ha med meg på min vei når jeg skal i intervju neste uke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipphurra80 Skrevet 22. juli 2011 #2 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg jobber som personlig assistent gjennom Uloba. Hva lurer du på da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/#findComment-143421016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvordan fungerer det i. fht ferier, sykdom knyttet til både egenmelding og sykemelding? Trives du? Jobber du for noen med psykiske funksjonshemninger og har noen andre enn brukeren som fungerende arbeidsleder? (det vil være tilfelle på den stillingen jeg har søkt, og det er mor som blir fungerende arbeidsleder) Går det bra å holde forholdet mellom deg og bruker proffesjonelt? Er du fornøyd med lønn? Er det ting jeg bør huske å spørre om når jeg skal møte dem til uka? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143419703-er-det-noen-her-som-jobber-som-eller-har-erfaring-med-borgerstyrt-personliga-assistent-via-uloba-jeg-personlig-har-s%C3%B8kt-p%C3%A5-en-slik-stilling-og-vil-i-den-forbindelsen-gj%C3%B8re-litt-grundig-research/#findComment-143422190 Del på andre sider Flere delingsvalg…