Gå til innhold

Hvor lang ventetid for å komme til innvendig UL?

Anbefalte innlegg

Var hos fastlege i begynnelsen av juli, som mistenker pcos, som sender henvisning til sykehuset for innvendig UL undersøkelse.

Jeg fikk brev fra sykehuset idag, om at jeg vil bli innkalt til undersøkelse iløpet av september.. Fastlegen min trodde det skulle ta ca 3-4 uker, nå er hun på ferie, så jeg får ikke kontaktet henne..

Hvor lang tid har dere ventet på en slik undersøkelse?

Jeg vet jo at det ikke er noe livsviktig, men det er trått å gå rundt å vente å tenke på dette..Er det noe vits i å ta privat undersøkelse? Jeg bor usentralt til, så må reise inn til nærmeste by, + overnatting, så det blir ganske dyrt.. Er kanskje endel ventetid der og..

Fortsetter under...

Hei!

Her jeg bor henvises vi ofte til private gynekologer, men om du ønsker å bli sendt til sykehuset for kontroll må en nok vente litt lenger. Jeg regner 2-3 mnd fra henvisning til time på sykehuset..

Jeg ville ha ventet. Det er utrolig kjedelig å vente og en vil som regel komme fort igang. Men det ser ut til at det blir mye styr for deg om du skal bestille privat. De er kanskje på ferie, og har litt ventetid de også..?

Uansett hva du velger - lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...